Ο LeBron James, θα προωθεί τις Dunkin Donuts και Baskin-Robbins σε όλη την Ασία, μετά από συμφωνίες που υπέγραψε. Ο forward των Miami Heat θα είναι το κεντρικό πρόσωπο μια πολύπλευρης εκστρατείας μάρκετινγκ, που θα τρέχει σε ολόκληρη την Κίνα, την Ταϊβάν, την Ινδία και τη Νότια Κορέα. Θα κάνει επίσης προσωπικές εμφανίσεις για λογαριασμό τωνεταιρειών μετά τη λήξη της σεζόν του ΝΒΑ, τον Ιούνιο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Dunkin Donuts, Nigel Travis δήλωσε: "Ο Lebron έχει δεσμευτεί για το χτίσιμο του εμπορικού του προφίλ και των σχέσεών του στην Ασία, έτσι σίγουρα θασχεδιάσει πολλά ταξίδια στην Ασία, την περίοδο που δε θα έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις".
Αν και οι ακριβείς όροι δεν έχουν ανακοινωθεί, οι συμφωνίες θεωρείται ότι θα τρέχουν για πολλά έτη και είναι πιθανόν να αξίζουν εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα δηλαδή ποσά με τις υπάρχουσες συμφωνίες του James με τις Sprite, Glaceau, Bubblicious και τα McDonalds.
Αναμένεται η συμφωνία του 27χρονου, ο οποίος έχει ένα τεράστιο κοινό στην Κίνα, να οδηγήσει στην επέκταση της Brands Group Dunkin 'Inc, της μητρικής εταιρείας των Dunkin Donutsκαι Baskin-Robbins, τόσο εντός της Κίνας, όσο και εκτός. Κατά τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, ο όμιλος σχεδιάζει να προσθέσει άλλα 100 καταστήματα στα υπάρχοντα 150 καταστήματα τηςΚίνας. Στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας έχει σήμερα περίπου 5.400 καταστήματα, το ένα τρίτο δηλαδή της παγκόσμιας αλυσίδας της.
Σε δήλωσή του, ανέφερε ο James: "Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για τη συνεργασία μου με τις μάρκες του ομίλου Dunkin, αλλά και για τη σύνδεσή μου με την τεράστια κοινότητα τωνοπαδών του μπάσκετ".
|
Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου