Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

NBA

Ανανεώσεις χορηγών στο NBA
Μετά από πέντε μήνες απεργιών, το lockout έληξε και το NBA θα ξαναρχίσει με τους πρώτους αγώνες να παίζονται στις 25 Δεκεμβρίου. Η λήξη του lockout ήταν ένα θετικό νέο όχι μόνο για τους λάτρεις του αμερικανικού μπάσκετ παγκοσμίως, αλλά και για τους χορηγούς, οι οποίοι έσπευσαν να ανανεώσουν τις συμφωνίες τους. Έτσι λοιπόν, λίγο μετά την ανακοίνωση της λήξης του lockout, επέκτειναν τις χορηγίες τους στο NBA η Under Armour, η Budweiser, η AutoTrader.com και η Gatorade.
"Η συνεργασία μας με το ΝΒΑ μας επιτρέπει να αναδείξουμε καινοτόμα υποδήματα για το μπάσκετ καθώς και το πρόγραμμα μας για τους νέους, ταλαντούχους παίκτες μέσα από μια πλατφόρμα που αντιπροσωπεύει τους κορυφαίους του αθλήματος", δήλωσε ο Matt Mirchin, ανώτερος αντιπρόεδρος του παγκόσμιου αθλητικού μάρκετινγκ της Under Armour.
Ο Clark Wood, ο υπεύθυνος του μάρκετινγκ της AutoTrader.com, δήλωσε: "Αυτή η συνεργασία μας δίνει τη δυνατότητα να κρατήσουμε το όνομα της AutoTrader.com στο επίκεντρο σε όλη τη διάρκεια της σεζόν και να διεισδύσουμε σε εκατομμύρια παθιασμένους οπαδούς. Με αυτό το είδος της συνεχούς έκθεσης, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι οι οπαδοί βλέπουν, ακούν και γνωρίζουν το όνομά μας και έτσι θα μας εμπιστευτούν όταν πρόκειται να αγοράσουν ή να πωλήσουν ένα αυτοκίνητο".
Ο Rob McCarthy, αντιπρόεδρος της Budweiser, πρόσθεσε: "Το ΝΒΑ αποτελεί ένα σημαντικό προϊόν στο χαρτοφυλάκιο των αθλητικών χορηγιών μας, και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε την οικοδόμηση μιας σχέσης συνεργασίας που μετρά 13 χρόνια. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της ανανέωσης αυτής είναι η δυνατότητά που δίνεται στη Budweiser να προβληθεί σε σημαντικά παιχνίδια στο καλεντάρι του NBA, όπως τα πολυαναμενόμενα παιχνίδια ανήμερα των Χριστουγέννων, το All-Star Game και τα play-off του NBA."
Τέλος, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του μάρκετινγκ για την παγκόσμια αθλητική διατροφή της Gatorade, Robb O’Hagan δήλωσε: "Από τότε που το Gatorade πρωτοεμφανίστηκε στα παρκέ του NBA, έχουμε εξελιχθεί από μια απλή αμερικανική εταιρεία σε ένα παγκόσμιο πάροχο αθλητικής διατροφής. Όχι μόνο θα συνεχίσουμε να παρέχουμε τα προϊόντα της Gatorade, αλλά θα διαδώσουμε και το μήνυμα για τη σημασία της αθλητικής διατροφής για τους σημερινούς και τους μελλοντικούς αθλητές".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου