Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

themes

Posted: 29 Nov 2011 07:31 AM PST
Η 36χρονη Marta Dominguez, παραδέχτηκε ότι θα είναι πολύ δύσκολο να κερδίσει μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 εξαιτίας της 10μηνης αποχής της από τις προπονήσεις λόγω τοκετού.
Σε συνέντευξη της στην Ισπανική αθλητική εφημερίδα El Mundo Deportivo, εξήγησε τους λόγους για τους οποίους κάτι τέτοιο θα είναι δύσκολο.
«Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να προπονηθώ με την ίδια ένταση όπως πριν. Το σώματ σου ακολουθεί κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα και εγώ μόλις που προλαβαίνω να ετοιμαστώ για τους Ολυμπιακούς αγώνες.»
«Χρειάζεσαι τουλάχιστον δύο χρόνια για να επανέλθεις στην αρχική σου κατάσταση για να μπορέσεις να ξεπεράσεις τον εαυτό σου μετά από εγκυμοσύνη. Ξέρω ότι μπορώ εύκολα να προκριθώ για τους Ολυμπιακούς αγώνες, αλλά να είμαι στην κατάσταση που περιμένω θα είναι δύσκολο.»
«Υπάρχουν αθλητές που έχουν επανέλθει μετά από εγκυμοσύνη, αλλά με περισσότερο χρόνο στη διάθεση τους. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να είμαι τόσο ανταγωνιστική.»
«Ένα μετάλλιο στο Λονδίνο δε θα είναι έκπληξη, αλλά θα είναι πολύ δύσκολο. Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται είναι να είσαι σε καλή κατάσταση και μετά να αγωνιστείς καλά εκείνη τη μέρα. Το πρόβλημα είναι πως χρειάζεται να είμαι σε καλή κατάσταση προκειμένου να μπορέσω να αποδώσω πλήρως.»
«Για παράδειγμα δεν έχω δουλέψει ακόμα την ελαστικότητά μου, ούτε έχω δουλέψει σε εμπόδια. Έχουν περάσει 10 μήνες από τότε που έκανα προπόνηση, η μεγαλύτερη περίοδος της ζωής μου χωρίς να κάνω τίποτα. Όταν τραυματίζεσαι σταματάς να προπονείς το μέρος του σώματος που τραυματίστηκε, συνεχίζοντας την προπόνηση όμως για το υπόλοιπο σώμα. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου δεν έκανα τίποτα άλλο παρά μία ώρα περπάτημα κάθε μέρα.»
«Δεν κάνω πολλούς αγώνες μέσα στη χρονιά. Δεν θέλω πολλούς αγώνες για να βρω τη φόρμα μου. Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που κάνω αθλητισμό τόσο καιρό. Αν έκανα περισσότερους αγώνες δεν θα άντεχα μέχρι τώρα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου